Stardust
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Zijn we menselijk, omdat we naar sterren staren? Of staren we naar sterren, omdat we menselijk zijn?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's just Jennifer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tristan
Admin
Tristan


Aantal berichten : 77
Punten : 24485
Registratiedatum : 13-01-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Helmond

Character sheet
Leeftijd: 22
Groep: The Guardians
Partner: Amber, I'm not afraid of dieing, but I'm afraid of losing you(L)

It's just Jennifer Empty
BerichtOnderwerp: It's just Jennifer   It's just Jennifer Icon_minitimevr jan 14, 2011 9:47 pm

Ik ben dus Jennifer,
Ben 14 jaar en hou keiveel van dieren.
Ik doe al lang RPG en ben ook niet van plan ermee te stoppen.
Mijn verzorgpaardjes zijn alles voor me, ik heb er 9 in totaal.
7 staan bij Stichting Dierenthuis waar 500 katten en 50 honden zitten, ze hebben allemaal een erg verleden helaas.
Hun namen zijn:
Shadow (Is erg mager maar echt een lieverd, het paard waar ik het meeste op rijd)
Nevada (Heeft astma en moet ook vaak rustig aandoen. Maar ze heeft veel pit. Op deze is ook te rijden)
Moonlight (Is een wit ponytje met vergroeide hoeven. Ze is echt een schat van een beestje)
Flash (Is de beste vriendin van Moonlight. Ze is kei mooi maar erg schuw. Ze is ook doodsbang voor een halster)
Lightning (Dit is de moeder van Flash en lijkt daar ook sprekend op. Ze is erg klein en mager maar ongelofelijk lief)
Pepito (Een oude shetlander, is vroeger dekhengst geweest, maar toen hij daar te oud voor werd wilde ze hem afmaken, toen heeft Dierenthuis hem gered en nu leeft hij een fijn leven tussen de rest. Hij is nogsteeds dé macho)
Thunder (Is een oude shetlander maar echt heel lief. Ze houd niet zo van de andere paarden en staat ook vaak rustig ergens in haar eentje te eten)

Buiten Dierenthuis heb ik nog 2 andere verzorgpaardjes.
Bliksem (Is een haflinger maar enorm koppig. Hij houd ervan om je uit te proberen en wil teleksn weten tot hoever hij kan gaan. Maar buiten dat is hij echt een schat)
Topsi (Is een half-arabier die sinds haar anderhalf al een blessure aan haar knie heeft. Inmiddels is ze 27 en heeft nogsteeds een dikke knie. Maar ondanks dat is ze erg temparamentvol.

Nog vragen? Vraag ze gerust! Very Happy
xx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stardust.actieforum.com
 
It's just Jennifer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stardust :: Informatie :: Who are ya? :: RL-
Ga naar: